دسته‌بندی نشده, شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد, غذاخوری نوزاد, قطره ، مولتی ویتامین و...

انواع پیراهن تابستانی مردانه

Rate this post

پوشیدن پیراهن تابستانی مردانه راحتی و پیراهن اسپرت با شلوار پارچه ای ممنوع! پوشیدن شلوار برزنتی با یک تی شرت اسپرت و یک پیراهن غیر رسمی می تواند یک اشتباه استایل باشد. پیراهن های کژوال و غیر رسمی معمولا دوخت تنگ تری نسبت به پیراهن های رسمی دارند و کوچکتر هستند. پیراهن های گاه به گاه معمولاً به دلیل دوخت به عنوان مردانه یا زنانه شناخته نمی شوند، پیراهن های اسپرت مردانه و پیراهن های راحتی مردانه نیز می توانند به عنوان پیراهن زنانه استفاده شوند.

خرید پیراهن تابستانی مردانه

پوشیدن یک کت رسمی روی یک پیراهن غیر رسمی ممکن است خوب به نظر نرسد. البته پوشیدن یک کت یا کت اسپرت به سبک کژوال و نیمه رسمی مشکلی ندارد و توصیه می شود اما برای کت و شلوار مردانه کلاسیک خرید پیراهن اسپرت مردانه یا پیراهن راحتی کار درستی نیست.

رنگ پیراهن باید با شلوار هماهنگ باشد
استایل رسمی مردانه
پیراهنی که برای استفاده انتخاب پیراهن تابستانی مردانه می کنید باید با رنگ شلوار شما همخوانی داشته باشد. این تصور غلط وجود دارد که رنگ پیراهن باید همرنگ شلوار باشد یا همرنگ باشد، اما این باور در دنیای مد امروزی منسوخ شده است.
هارمونی به معنای فانتزی رنگ نیست!
در استایل های رسمی از پیراهن های روشن برای شلوارهای  تیره و پیراهن های تیره برای شلوارهای روشن توصیه می شود.
البته ترکیباتی مانند پیراهن سرمه ای و شلوار مشکی می تواند با این گفته مخالفت کند که البته طبیعی است; هر نمایشی یک استثنا دارد.
چه ارتباطی بین رنگ و طرح پیراهن، مانتو، کت و سویشرت باید باشد؟
پیراهن رسمی مردانه
چند مدل پیراهن چهارخانه مردانه داریم؟

قیمت پیراهن تابستانه مردانه

یکی از جذاب ترین پیراهن های مردانه برای پیر و جوان در سال های اخیر پیراهن چهارخانه است. پیراهن چهارخانه مردانه یک مدل پیراهن کلاسیک است که می توانید آن را برای هر مناسبت و قیمت پیراهن تابستانه مردانه در فروشگاه زئوس زمانی پیراهن تابستانه مردانه بپوشید. اما جنس پیراهن چهارخانه یا فلانل تعیین کننده فصلی است که شما آن را بپوشید و در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

زرد و مشکی یکی از رنگ های پیراهن مردانه چهارخانه محبوب بود که در دهه 1950 دریافت شد. جنس این مدل معمولاً یک پیراهن پشمی مردانه است که مردان در پاییز جداگانه یا با تی شرت و در زمستان کت و کاپشن می پوشند.

در دهه 80 و ظهور گروه های موسیقی جدید در عرصه هنر و هالیوود، پیراهن های چهارخانه قرمز و مشکی رایج شد. جوانان پیراهن سلبریتی ها معمولا پیراهن این مرد را با شلوار جین یا شلوار چرمی مردانه، کفش های کتانی یا کفش مردانه چرم مشکی ترکیب می کنند که هنوز هم طرفداران زیادی دارد.

پیراهن چهارخانه سبز و مشکی یکی از مدل های جدید خانواده پیراهن های چهارخانه مردانه است. شما می توانید با خرید شلوار کتان مشکی مردانه، کفش کتانی سفید و کلاه مشکی به استایلی جذاب، این پیراهن را در لیست خود قرار دهید. با این حال، خرید ژاکت مردانه نیز ایده خوبی برای استایل دراماتیک تر در فصول سرد سال است.

رنگبندی پیراهن تابستانی مردانه

1. پیراهن چهارخانه نخی مردانه:

پیراهن نخی چهارخانه مردانه سبک و خنک است. از این رو می توانید این پیراهن را در فصل بهار و تابستان بپوشید. اگر به این مدل پیراهن علاقه دارید، می توانید پیراهن نخی چهارخانه مردانه را به صورت جداگانه با شلوار جین یا شلوار کتان بپوشید.

همچنین اگر به استایل کژوال علاقه دارید، می توانید پیراهن تابستانی مردانه یک تی شرت مردانه زیر پیراهن نخی چهارخانه بپوشید و دکمه های پیراهن خود را باز کنید. کفش های اسپرت مردانه استایل شما را جذاب تر می کند.

2. پیراهن پشمی چهارخانه مردانه:

یکی از محبوب ترین پیراهن های مردانه برای تمام سنین در پاییز و زمستان، پیراهن پشمی چهارخانه مردانه است. رنگ های محبوب این مدل پیراهن های مردانه پاییزی قرمز و مشکی هستند. بنابراین اگر پیراهن های چهارخانه قرمز را دوست دارید، می توانید آن را با یک جفت کفش چرمی مشکی مردانه ست کنید.

در ضمن می توانید این مدل پیراهن پاییزی را با کت چرم مردانه یا کتان شتری، مشکی نظامی یا سبز بپوشید و استایل مردانه کژوال جذابی داشته باشید.

3. پیراهن ساده مردانه چهارخانه:

پیراهن زنجیر

سایزبندی و مدل های پیراهن تابستانه مردانه

در آینه، این پیراهن چهارخانه مردانه شبیه یک پیراهن کش ساده است. اما پیراهن چهارخانه مردانه دارای یک لایه پشمی داخلی است که شما را از سرما محافظت می کند.

در فصول سرد می توانید از این پیراهن فلانل به عنوان ژاکت استفاده کنید. اگر به این مدل پیراهن فلانل مردانه علاقه دارید می توانید در لیست خود کفش مردانه و کلاه بافتنی را خریداری کرده و استایل زمستانی خود را کامل کنید.

4. هودی شطرنجی برای مردان:

این هودی چهارخانه مردانه یکی از لباس های مورد علاقه اسکیت بازان است. با این حال پیراهن تابستانی مردانه، با گذشت زمان، هودی مردانه چهارخانه به یکی از لباس های مورد علاقه دانش آموزان تبدیل شده است.

اگر به یک هودی چهارخانه گرم علاقه دارید، می توانید این لباس را با شلوار جین راسته مردانه، تی شرت دیزاینر، کلاه و کفش کتانی مردانه ترکیب کنید و به استایل دانشجویی راحت و چشمگیر باشید.

5. پیراهن کتانی چهارخانه مردانه:

کتانی پارچه ای عالی است که می توان آن را در فصول گرم یا سرد سال پوشید زیرا ضخامت پارچه کتان متفاوت است. اگر می خواهید در تابستان یک پیراهن مردانه خنک بپوشید، یک پیراهن چهارخانه کوچک با شلوار کتان تابستانی انتخاب خوبی است.

اگر می خواهید در فصول خنک پاییز و بهار یک اورکت نسبتا گرم و جذاب بپوشید، پیراهن چهارخانه مردانه استایل شما را جذاب و چشمگیر می کند.
نکته کافی برای این مشکل وجود دارد، اما قوانین نانوشته ای وجود دارد که عبارتند از:
رنگ پیراهن و ژاکت پیراهن تابستانی مردانه می توانند مکمل یکدیگر باشند.
اگر رنگ پیراهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *