دسته‌بندی نشده, شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد, غذاخوری نوزاد, قطره ، مولتی ویتامین و...

انواع پیراهن ساحلی مردانه

Rate this post

راهنمای کامل انتخاب یقه پیراهن ساحلی مردانه برای صورت گرد و مستطیل شکل انتخاب یقه پیراهن برای مردان، ترفند خاص خود را دارد، چه صورت شما لاغر باشد یا چاق و چه تصمیم بگیرید که پیراهن را با مدلی هماهنگ کنید که برخی از این نکات را به همراه دارد. پیراهن یکی از مهم ترین لباس های مردانه است که یقه های متنوعی دارد.

خرید پیراهن ساحلی مردانه

اصول انتخاب یقه پیراهن برای مردان موقعیتی که در آن زندگی می کنید یا فرم صورت شما در انتخاب یقه تاثیر دارد. در این قسمت از دنیای مد خیس، انواع مدل های یقه پیراهن مردانه متناسب با فرم های مختلف صورت را به شما معرفی می کنیم.

اصول انتخاب مناسب انواع یقه پیراهن مردانه
یقه دکمه دار

این یقه برای مجالس کژوال و هر شکل صورتی مناسب است و مدلی بین کلاسیک و مدرن است. در دو طرف انتهای یقه یقه دکمه هایی وجود دارد که به دکمه های روی بدنه پیراهن می چسبد. این نوع یقه به دلیل اینکه کج نمی شود و تکان نمی خورد در چیدمان فرد موثر است.

بهتر است از این نوع یقه کراوات استفاده نکنید، اما اگر می خواهید پیراهن ساحلی مردانه از کراوات استفاده کنید، کراوات های باریک و اسپرت را انتخاب کنید، در موقعیت های رسمی یقه هایی با دکمه های مخفی مناسب تر است.

یقه پیراهن مردانه

یقه خرگوش

سنتی ترین مدل یقه پیراهن مردانه یقه نوک تیز است که به آن یقه خرگوشی نیز می گویند، یقه کرواتی نیز با این مدل قابل استفاده است.

یقه جدا

قیمت پیراهن های ساحلی مردانه و پسرانه

این یقه برای انواع طرح ها، رنگ ها، پارچه ها و موقعیت ها مناسب است و برای آقایان با صورت لاغر بسیار مناسب است.

مدل یقه آمریکایی

یکی از مدل های یقه پیراهن مردانه یقه سفید آمریکایی است که برای هر مراسم رسمی و غیر رسمی مناسب است. این مدل یقه در ارتفاع بالاتری قرار دارد و برای استفاده در زیر کت مناسب است.

یقه برش خورده

یقه بریده یکی دیگر از مدل های یقه با لبه های تیز بیرون پیراهن ساحلی مردانه است. فاصله کناره های یقه زیاد است پس حتما از کراوات با پیراهن با چنین یقه استفاده کنید. این مدل یقه هم برای استایل های رسمی و غیر رسمی و هم برای صورت های بیضی، گرد، مستطیل و کشیده مناسب است.

یقه پیراهن مردانه

کولر

یقه زبانه دارای یک یقه برچسب در دو طرف یقه است که زیر کراوات بسته می شود. برای پنهان کردن نوار بهتر است از این یقه با کراوات پهن استفاده کنید. این مدل یقه برای مجالس رسمی و افرادی با صورت های گرد، مربع و بیضی مناسب است.

یقه متصل

در دو طرف انتهای یقه سنجاق یقه دو سوراخ کوچک وجود دارد که پین ​​های فلزی از دو طرف وارد یقه می شوند و زیر گره کراوات محکم می شوند. این مدل یقه سفید برای استایل رسمی و افرادی با صورت پیراهن ساحلی مردانه  بیضی و گردن بلند مناسب است.

یقه ایستاده

یکی از بهترین مدل های یقه مردانه مناسب برای مجالس رسمی، یقه پیراهن مردانه جامد است که برای سفت شدن یقه از یک تکه پلاستیک یا لبه فلزی برای جلوگیری از چین و چروک یا لوله کشی استفاده می کند، شستشو و اتو زدن مداوم آسیبی به یقه نمی زند.

یقه کوبایی

یقه کوبایی برای موقعیت های روزمره و به سبک اسپرت است و دارای ته دو تکه بدون ته است. این گردنبند نیازی به گره زدن و پاپیون ندارد و مناسب افرادی است که صورت های بیضی، کشیده و الماسی دارند.

پیراهن مردانه یقه کوبایی

سایز پیراهن ساحلی مردانه

گردن پهن و باز

همانطور که در دنیای مد خیس گفتیم پیراهن های مردانه با این نوع یقه مدل مناسبی پیراهن ساحلی مردانه برای مجالس کژوال هستند. این نوع یقه با انتهای باز و دوشاخه برای آقایان با گردن بلند مناسب است. برای این نوع یقه از کراوات پهن با گره کامل استفاده کنید.

یقه بسته

اگر می خواهید لباستان تمیز باشد و یقه آن تاب نداشته باشد، بهتر است پیراهن مردانه یقه بسته بپوشید. در این نوع پیراهن دو طرف یقه از طریق دکمه به هم متصل می شوند. اگر از کراوات استفاده می کنید، این دکمه زیر گره پنهان می شود.

یقه راه راه

این نوع پیراهن فقط دارای یقه و بدون یقه است. هنرمندان و علاقه مندان به نوستالژی و مسائل گذشته به این نوع یقه سفید علاقه دارند.

یقه بالدار

یقه بال رسمی ترین یقه مردانه است که دو انتهای کوچک آن در جلوی یقه تا شده است، اگر می خواهید لباسی را برای پوشیدن زیر کت انتخاب کنید، بهتر است پیراهن پوشیدنی یقه بال مردانه را انتخاب کنید. زیر همه مانتوها پوشیده شده است. طراحی شده برای پاپیون. این مدل یقه برای مجالس رسمی و افرادی با صورت بیضی، باریک و گرد بسیار مناسب است.

یقه بال مردانه

یقه برش خورده

یقه پهن مردانه بسیار پرکاربرد است و انتهای یقه آن از هم جدا شده است تا بتوانید انواع کراوات را امتحان کنید و برای استایل رسمی بسیار مناسب است. جوراب ها یا گره هایی که خیلی تنگ هستند برای این نوع یقه مناسب نیستند. این مدل یقه برای صورت های لاغر، بیضی و پهن مناسب است.

یقه استاندارد

انواع مختلف پیراهن ساحلی مردانه

یقه استاندارد یا راسته یکی دیگر از انواع یقه پیراهن های مردانه است پیراهن ساحلی مردانه که دو سر یقه آن کوچک و فاصله بین دو طرف یقه کمتر است. یک پاپیون نازک با گره های کوچک یک انتخاب عالی برای این مدل یقه است. این یقه برای مجالس رسمی و غیر رسمی مناسب است و برای افرادی با صورت های بیضی، مربع، گرد و پهن بسیار مناسب است.

یقه باشگاه

کلاب چوکر مناسب افرادی است که می خواهند سبک متفاوتی در جامعه داشته باشند. لبه های گرد یقه راکت گرد و بدون گوشه و شبیه یقه B زنانه می باشد که می توان از آن با پاپیون و پاپیون استفاده کرد. این مدل یقه سفید برای مهمانی ها و سبک های روزمره و برای افرادی که صورت های زاویه دار یا بیضی دارند مناسب است. این یقه را می توان پوشید.

یقه باشگاه مردانه

یقه کلاسیک

پیراهن های یقه کلاسیک برای پیراهن ساحلی مردانه مناسبت های مختلف مناسب هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *