دسته‌بندی نشده, شیر خشک ، سرلاک و غذای نوزاد, غذاخوری نوزاد, قطره ، مولتی ویتامین و...

انواع پیراهن گل گلی و گلدار مردانه

Rate this post

پیراهن گل گلی مردانه متناسب با استایل شما احتمالاً در طول روز، به خصوص در محل کار، پیراهن های زیادی برای مردان می پوشید. بنابراین مطمئن شوید که پیراهن هایتان راحت و بادوام هستند.وارد یک مرکز خرید می‌شوید پیراهن گلدار مردانه و ناگهان متوجه یک پیراهن مردانه می‌شوید، پیراهنی که به اندازه شما نیست اما آنقدر در حراجی فروخته می‌شود که به هر حال دوست دارید آن را بپوشید.

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه 2017
اما حتی اگر این پیراهن مردانه را مجانی به شما دادند، آن را نپوشید. همانطور که بارها گفته‌ایم، تطبیق کلید یک استایل عالی است!

فاکتور تناسب اندام
تناسب اندام سلطان استایل مردانه است. یعنی ضمن کشف راحتی و آزادی حرکت، بدن به شکل دلپذیری ظاهر می شود. هر چه پیراهن مردانه متناسب با اندام شما بزرگتر باشد، بهتر است. تناسب اندام پیراهن گلدار مردانه را می توان به روش های مختلفی اندازه گیری کرد. یکی از این روش ها یقه پیراهن مردانه است. اگر به اندازه دو انگشت باشد و فاصله بین گردن و یقه بیشتر نباشد.

خرید پیراهن گل گلی مردانه

پیراهن رسمی مردانه
در استایل های مردانه پیراهن ها همیشه جزو استایل های اصلی هستند. مردم همیشه به الگوهای استفاده شده در تی شرت علاقه مند هستند. پیراهن های مردانه تقریبا در تمامی استایل های رسمی و مجلسی حضور پررنگی دارند. پیراهن ها انواع مختلفی دارند. برای به دست آوردن ترکیب مناسب در هر استایلی ابتدا باید بدانیم که قرار است چه پیراهن گل گلی مردانه را میتوان با انواع پیراهن گلدار مردانه در فروشگاه زئوس با قیمت ارزان خرید مدل لباسی بپوشیم. تیشرت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اشتباهات رایجی که معمولا در مدل و ترکیب لباس رخ می دهد وجود دارد که باید به آنها توجه کنید تا مرتکب این اشتباهات نشویم. پیراهن رسمی مجلسی مردانه پیراهنی است که ما در مجالس رسمی، جشن ها و مهمانی ها می پوشیم.

اگر قرار است زیر کت یا پالتو بپوشید، پیراهن باید گشاد و کمی بلند باشد. به این دلیل که قد پیراهن باید با شلوار همخوانی داشته باشد و معمولاً کمی بلندتر از پیراهن های دیگر دوخته می شود تا پیراهن از شلوار بیرون نیاید یا گشاد باشد زیرا برای انسان راحت است. نگران شلوار پیراهن نباشید، همیشه شبیه یک کت یا ژاکت است.

پیراهن رسمی دارای یقه های بلندتر و تنگ تر از سایر پیراهن ها است. باید جایی برای نگه داشتن کراوات وجود داشته باشد.

پوشیدن پیراهن رسمی با شلوار به جز شلوار پیراهن گلدار مردانه برزنتی ممنوع!
پیراهن های رسمی فقط باید با کت و شلوار پوشیده پیراهن گل گلی مردانه شوند. یکی از رایج ترین اشتباهات در پوشیدن پیراهن رسمی با شلوار کتان. پیراهنی که با شلوار کتان پوشیده می شود، یک پیراهن معمولی است که یقه و درزهای متفاوتی دارد.
شلوارهای بوم کلاسیک برای پیراهن های مجلسی مناسب هستند زیرا معمولا فضای بیشتری در قسمت باسن و کمر دارند.

قیمت پیراهن گلدار مردانه

پارچه تیشرت مردانه
برای اکثر مردان، پیراهن های مردانه لباس اداری، لباس رسمی و رسمی مهمانی و تقریباً یک لباس پرکاربرد است. پس بهتر است از پارچه و الیاف لباس مراقبت کنید. بهتر است از پارچه های پنبه ای قابل تنفس استفاده کنید. پیراهن های کتانی مردانه جزو بهترین ها هستند.
البته شایان ذکر است که هر چه لباس پیراهن گلدار مردانه های نخی و نخی بیشتر باشد، چین و چروک بیشتری دارد، بنابراین ممکن است برای مجالس رسمی مناسب نباشد، در این صورت می توانید از الیاف مصنوعی یا نایلون نیز استفاده کنید.

انواع مختلف پیراهن گل گلی مردانه

طرح پیراهن مردانه
از رنگ‌های ثابت و طرح‌های ساده برای محیط‌های کاری و موقعیت‌های رسمی استفاده کنید و برای موقعیت‌های معمولی می‌توانید طرح‌ها و الگوهای مختلفی را تجربه کنید.
اما همیشه باید به چند نکته توجه کنید. به عنوان مثال، اگر بدنتان پر است پیراهن گل گلی مردانه یا کف پایینی دارید، از طرح های تکی یا راه راه های عمودی ساده و … استفاده کنید. برعکس، اگر لاغر پیراهن گلدار مردانه یا بلند قد هستید، می توانید از طرح های بزرگتر و راه راه های بزرگ افقی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *