ژل تسکین درد دندان و لثه نوزاد


3/5 - (2 امتیاز)

ارتباط در واتساپ

درآمدن اولین دندان‌های نوزاد بی‌شک از شیرین‌ترین تجربه‌های پدر و مادر است. شیرینی این تجربه دو چندان خواهد شد، اگر دندان درآوردن نوزاد آن‌ها، با تلخی درد دندان او همراه نباشد. همانطور که می‌دانید کودکان از ۴ تا ۷ ماهگی شروع به درآوردن دندان می‌کنند و این رویداد شیرین با درد و علائم دیگری همراه است که نگرانی والدین را برمی‌انگیزد. همین موضوع سبب گشته که بسیاری از والدین به دنبال راهکاری برای کاهش درد نوزاد دلبندشان باشند. ( تسکین درد لثه )

اکثر والدین براین گمانند که راه حلی مطمئن برای مشکل فرزند خود نخواهند یافت، بنابراین تن به تلخ خلقی‌های فرزند خود و تلخی  و آزردگی خاطر خویش می‌دهند. اما امروزه دانش و پژوهش رو به رشد آدمی، برای هرمشکل چاره و برای هر دردی درمانی می‌جوید.

نگرانی جمع کثیری از والدین برای استفاده از داروها و درمان‌های شیمیایی داشتن عوارض جانبی و گاه غیرقابل جبران این داروهاست. که البته با توجه به محبت و دلسوزی پدر و مادر در موضوع سلامت فرزند خویش، نگرانی کاملا به‌جا و درستیست.

با این حال امروز می‌توان این مژده را به تمام والدین نگران و دلسوز داد و محصولی با کیفیت و کارایی بالا و همچنین تضمین شده از نظر سلامت و بهداشت را به ایشان معرفی کرد. ژل دندان درد نوزاد همان راه نجات نوزاد و والدین است. در ادامه این مطلب با madaraan همراه باشید تا به معرفی هرچه بیشتر ژل دندان درد نوزاد بپردازیم و مزایا و طریقه مصرف آن را با شما در میان بگذاریم.

ژل دندان درد نوزاد چیست؟

ژل دندان درد نوزاد ژلی موضعی است، که دارای مسکن بوده و برای کاهش درد دندان درآوردن نوزادان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از متخصصان بر این باورند که استفاده از این ژل علاوه بر کاهش درد نوزادان می‌تواند تاثیر به‌سزایی بهبود روند رشد دندان نوزاد داشته باشد. وجود عناصر بی حس کننده مانند گیزیلوکائین در ترکیبات این محصول، موجب کاهش درد در قسمت‌های بیرونی لثه شده و در نهایت درد حاصل از شکاف لثه بر اثر درآمدن دندان را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

کاهش درد و یا ناپدید شدن آن باعث از بین رفتن بی قراری نوزاد و در نتیحه بهبود خواب و تغذیه‌ی او خواهد شد. پس می‌توان نتیجه گرفت که والدین با تهیه ی ژل دندان درد نوزاد برای فرزند خویش با یک تیر چند نشان را هدف قرار داده و سلامت و آسایش کودک خود را از چند جهت تضمین خواهند کرد. بدین ترتیب خاطره‌ای خوش برای خود و اوقات بهتری برای فرزند خود رقم می‌زنند.

مزایای ژل تسکین درد لثه نوزاد

ژل تسکین درد لثه نوزاد

ژل تسکین درد لثه نوزاد

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، ژل درد لثه نوزاد تاثیر بسیاری در کاهش درد دندان نوزاد و همچنین بهبود روند رشد دندان‌ها خواهد داشت. البته که مزایا و کاربرد این ژل محدود به همین نخواهد بود و مزایا و کاربردهای دیگری را نیز به همراه خواهد داشت. برخی دیگر از مزایای این ژل به شرح زیر می‌باشد:

  • کاهش التهابات ناشی از رویش دندان

به هنگام رویش دندان، لثه‌های نوزاد شما دچار تورم و التهاب خواهد شد. ژل دندان درد نوزاد علاوه بر کاهش دردهای ناشی از رویش دندان، التهابات و تورم‌های لثه نوزاد را نیز از بین برده و موجب آسودگی خیال والدین و آرامش جسمی و روانی هرچه بیشتر نوزاد خواهد شد.

  • کاهش خارش لثه نوزاد

رویش دندان نوزادان، خارش لثه‌هایشان را نیز در پی خواهد داشت. این خارش موجب می‌شود که نوزاد دلبند شما، اجسام آلوده را به دندان گرفته و سعی در کاهش خارش لثه خود داشته باشد. اجسام مختلف می‌توانند آلودگی‌های بسیاری را وارد بدن نوزاد کنند و همین آلودگی‌ها بیماری‌های متفاوتی را برای نوزاد شما در پی خواهند داشت. ژل دندان درد نوزاد با داشتن عناصری تسکین‌دهنده، خارش‌های ناشی از رویش دندان نوزاد را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و از ورود تمام میکروب‌ها و آلودگی‌ها از طریق اجسام مختلف به بدن نوزاد، پیشگیری می‌کند. لذا با تهیه این ژل می‌توانید سلامت جسمانی دلبندتان را نیز تضمین کنید.

  • کاهش ریزش بزاق نوزاد به خارج از دهان

یکی دیگر از علائم رویش دندان نوزادان، ریزش بزاق از دهان آن‌هاست که علاوه بر تکدر خاطر پدر و مادر، موجب کلافگی خود نوزاد نیز خواهد شد. ژل دندان درد نوزاد علاوه بر کاهش درد لثه، کاهش التهابات و همچنین کاهش خارش لثه، موجب کاهش ریزش بزاق از دهان نوزاد نیز خواهد شد. با خرید ژل دندان درد نوزاد می‌توانید از ریزش بزاق نوزاد خود جلوگیری کرده و همزمان نظافت او را تضمین کنید.

  • وجود ویتامین‌ها در ترکیبات ژل دندان درد نوزاد

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم ژل دندان نوزاد این است که در ترکیبات آن از ویتامین‌های مهمی برای بهبود روند رشد دندان نوزاد و در نتیجه بهبود سلامت آن‌ها، استفاده شده است. یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های استفاده شده در این ژل، ویتامین پرو B5 می‌باشد. این ویتامین تاثیر بسیاری در افزایش ایمنی بدن نوزاد و بهبود روند رشد او دارد. لذا پیشنهاد ما به شما این است که با خرید این ژل، از کاهش دردها و همچنین افزایش ایمنی بدن نوزاد خود اطمینان حاصل کنید.

  • قیمت مناسب ژل دندان درد نوزاد

می‌توانید اطمینان داشته باشید که ژل دندان درد نوزاد بهترین و ارزانترین انتخاب برای کاهش علائم ناشی از درآوردن دندان نوزاد می باشد. والدین نوزاد می‌توانند با خرید این ژل با قیمتی مناسب، درد نوزاد خود را کاهش داده و همچنین موجب آسودگی خاطر خود شوند. ( ژل کالژل )

طریقه مصرف ژل دندان درد و لثه نوزاد

ژل دندان درد نوزاد

ژل دندان درد نوزاد

حال که با تمام مزایای ژل دندان درد نوزاد آشنا شده‌اید، وقت آن رسیده تا طریقه مصرف این ژل بسیار کاربردی را با شما در میان بگذاریم. به منظور استفاده از این ژل، مقدار بسیار کمی از آن را روی انگشت خود گذاشته و سطح لثه نوزاد را به آرامی با آن ماساژ دهید. برای ماساژ لثه کودکان می‌توانید از پارچه نخی مرطوب و یا دندان گیر سیلیکونی نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که قرار دادن دندان‌گیر نوزاد در یخچال، پیش از استفاده، می‌تواند تاثیر بیشتری در تسکین درد نوزاد شما داشته باشد. اما باید دقت داشته باشید که خنک شدن دندان‌گیر به حد یخ‌زدگی آن نرسد. زیرا سرد بودن بیش از حد آن می‌تواند به بافت لثه نوزاد آسیب برساند.

انجام این کار، یعنی ماساژ لثه نوزاد با ژل دندان درد را می‌توانید روزی ۳ یا ۴ بار انجام دهید. در صورتی که نوزادتان بیقراری بیش از حدی از خود نشان داد، می‌توانید از قطره استامینوفن استفاده کنید. فراموش نکنید که بی شک ژل دندان درد نوزاد بهترین انتخاب برای کاهش علائم ناشی از درآوردن دندان نوزاد دلبند شما می‌باشد.

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

021-77682369

تایم پاسخگویی شنبه تا پنج شنبه 9 صبح تا 6 عصر

 

مولتی ویتامین نوتریزن

بهترین مولتی ویتامین کودک

شیرخشک بی بی گات

شیرخشک نان خارجی

سرلاک هاینز

قطره آهنی که دندان را سیاه نکند

ژل دندان درد نوزاد

شیرخشک برای تپل شدن نوزاد

بهترین شیرخشک برای رفلاکس نوزاد

خوشمزه ترین شیرخشک

شیرخشک مخصوص حساسیت به پروتئین گاوی

بهترین قطره آهن خارجی نوزاد

خرید سرلاک هیپ

شیرخشک هیپ

سرلاک گربر

شیرخشک هوناپ

شیرخشک گلدن گات

شیرخشک بز

سرلاک آپتامیل

سرلاک بدون شیر

شیرخشک بزرگسال

خرید پوره میوه هرو و هیپ

بهترین شیرخشک خارجی

سرلاک هرو بی بی

سرلاک نستله

شیر مایع اینفاترینی و پدیاشور

شیرخشک نیدو

شیرخشک سیمیلاک

خرید شیرخشک پدیاشور

شیرخشک اس ام ای

قطره بای بای

قطره آهن فروم

کالژل

شربت پانادول

مولتی ویتامین پیکوویت

مولتی ویتامین ول بی بی

بیسکوییت هوناپ

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

خروج
ستون کناری اسکرول به بالا